Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 14-11-07, 14:42
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 451
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ι.- Παραθέτω τις μετρήσεις ρύπων από την Κάρτα Καυσαερίων του αυτοκινήτου μου (μη καταλυτικό) των τριών τελευταίων ετών:
Έτος/Στοιχείο --- CO%---- HC PPm
2005 800/2500 0.22/0.27 ---152/65
2006 800/2500 0.246/0.223---- 99/43
2007 800/2500 0.55/0.55 --- 94/32
Από τις ως άνω μετρήσεις φαίνεται ότι οι τιμές των ρύπων δεν είναι σταθερές. Του ’05 με του ’06 έχουν σχεδόν ίδιες τιμές CO ενώ σε σχέση με του ’07 έχουν μεγάλη διαφορά. Το ίδιο συμβαίνει και με τις τιμές ρύπων HC PPm, είναι σχεδόν ίδιες τις χρονιές ’06 και ’07 ενώ έχουν μεγάλη απόκλιση με τις τιμές του ’05.
Για πιο ακριβή απαντήσεις στις απορίες μου, αναφέρω ότι αλλαγή λαδιών και φίλτρου που είχα κάνει πριν την μέτρηση του ’05, ήταν …. μήνες, του ’06 …. μήνες και του ’07 πριν λίγες μέρες από τον έλεγχο για την κάρτα καυασερίων.
1.- Που μπορεί να οφείλεται η διαφορά των τιμών κατά τις μετρήσεις των ως άνω ετών;
2.- Ποιες είναι οι οριακές τιμές των ρυπογόνων στοιχείων (μη καταλυτικών και καταλυτικών οχημάτων);
3.- Ενδεικτικά, ποιες είναι οι δικές σας τιμές;

ΙΙ.- Παραθέτω επίσης και τις μετρήσεις φρένων και ανάρτησης από τον έλεγχο του ΙΚΤΕΟ.
Αριστερά Δεξιά Μονόπλευρο Συντελεστής
Εμπρ.Αξονας 2040 2060 0,971 66,16
Οπισθ.Αξονας 1560 1280 17,949
Χειρόφρενο 1410 1380 2,128 27,11


Σύγκλιση/Απόκλιση Αποσβεστήρες κραδασμών
(m/km) Αριστερά % Δεξιά % Διαφορά %
Εμπρόσθιος Άξονας 0,5 67 64 4
Οπίσθιος Άξονας -3 35 48 27



Στον πίσω άξονα υπάρχουν διαφορές στις τιμές, διότι όπως μου είπε ο ελεγκτής και όπως απεδείχθη εκ των υστέρων το ένα λάστιχο του πίσω άξονα ήταν ξεφούσκωτο κατά 10 ατμόσφαιρες από το άλλο.
Τον ρώτησα εάν οι μετρήσεις αυτές αντιπροσωπεύουν την απόδοση των φρένων και της ανάρτησης και αυτός μου απάντησε ότι οι μετρήσεις δεν δείχνουν την απόδοση αλλά συγκεκριμένα το εάν υπάρχουν διαφορές μεταξύ του δεξιού με του αριστερού μέρους (φρένων και ανάρτησης) του οχήματος. Συνεπώς, εάν είναι ισομερώς φθαρμένα τα τακάκια, η μέτρηση των φρένων θα δείξει ότι τα φρένα λειτουργούν σωστά.
Μήπως κάνω κάπου λάθος;
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση