Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll
Το καλύτερο είναι πριν αφήσεις το συμπλέκτη σε κατέβασμα να έχεις φέρει τις στροφές εκεί που θα φτάσουν μετά την αλλαγή.
Με τo 'μύτη-τακούνι' το πετυχαίνεις φρενάροντας ταυτόχρονα. Φρενάρεις με τη μύτη και με το τακούνι πατάς όσο γκάζι χρειάζεται για να κάνεις αυτό που είπα πριν. Θέλει αρκετή εξάσκηση, αλλά το αποτέλεσμα είναι όλα τα λεφτά. Εγώ το κάνω καθημερινά ακόμα και με 50km/h να πηγαίνω.
Παράδειγμα εδώ
|
σωστος αλλα δυσκολο να το μαθεις....