Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 05-11-07, 15:56
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 541
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιπόν..... διάβασα το πόστ σου Βαγγέλη με μεγάλη προσοχή.... και θα κάνω κάποιες επισημάνσεις και σχόλια επι τούτου.

Πέρα απο το ότι ολο το πόστ (εξαιρουμένου ίσως τοτ Υ.Γ.), εμφανίζει την βρετανική ομάδα ώς ηθελημένα ηττημένη, και συγχρόνως φιλεύσπλαχνη, θα έλεγα ότι πολλά απο αυτά δεν μπορούνε να σταθούνε με βάση την λογική, και εξηγούμαι.

Σαφώς και η τιμωρία θα έπρεπε -όπως όλοι λέγανε- να συμπεριλάβει μέσα και του οδηγούς. Το γιατί δεν έγινε μπορεί να το δεί ο καθένας όπως θέλει. Γιατί το λέω αυτό? Γιατί εάν θέλω να παίξω τον δικηγόρο του διαβόλου, θα μπορούσα να πώ, ότι ο Hamilton -ώς αγαπημένο παιδί της βρετανικής ομάδας, και της FIA όμως- δεν έπρεπε με τίποτα να υποστεί τόσο βαριές συνέπεις. Εφόσον δεν θα τιμωρούνταν ο Βρετανός, είναι σαφές ότι δεν θα μπορούσανε να αγγίξουνε ούτε τον Ισπανό (πόσο μάλλον απο την στιγμή που βοήθησε να φανερωθεί το όλο θέμα!). Οσο αφορά την υποστήριξη της FIA στο πρόσωπο του "μικρού", αρκεί να δει κανείς τι έγινε στα τελευταία 3-4 GP, όπου ήτανε υποψήφιος για ποινές, οι οποίες τελικά ποτέ δεν του αποδωθήκανε. Η δε FIA έψαχνε εναγονίως τρόπο -μαζί με την Βρετανική Κυβέρνηση- να κρατήσουνε το Βρετανικό GP στο καλεντάρι, καθώς ήτανε σοβαρό το ενδεχόμενο να μην υπάρχει απο το 2009 λόγω της κακής του ποιότητας, αλλά και της μικρής προσέλευσης του κόσμου. Το 2ο στην συγκεκριμένη περίπτωση φέρνει το πρώτο... γιατί? Ο κόσμος για να γεμίσει την πίστα θέλει κάποιο ίνδαλμα..... για τους Βρετανούς, με τα τόσα κόμπλεξ, πρέπει απαραίτητα να είναι και Βρετανός. Ο μόνος υποψήφιος ποιός είναι..????? Καλά το μαντέψατε....ο Luis Hamilton.... και θα είναι για πολλά χρόνια! Κάτι που σημαίνει αυξημένα έσοδα για το GP της χώρας του (κάτι τέτοιο άλλωστε δείχνει και η προπώληση απο την πρώτη εβδομάδα του 50% των εισητηρίων). Αρα λοιπόν με την μυθοποίηση της εικόνας του Βρετανού, υπάρχουνε πολλά οφέλη για πολλούς. Η McLaren γίνεται πολύ δημοφιλής στην Βρετανία (αν και σχεδόν ολοκληρωτικά Γερμανική ομάδα πλέον), Ο Luis Hamilton γίνεται ο νέος ήρωας των Βρετανών, η Αγγλική Κυβέρνηση εξασφαλίζει το GP για πολλά πολλά χρόνια, και η FIA εξακολουθεί να έχει εναν αγώνα στο καλεντάρι που τον θέλει διακαώς! Είναι πολύ εύκολο λοιπόν να αποδείξω ότι υπήρχανε πολλά συμφέροντα για την μη τιμωρία των οδηγών.

Πάμε παρακάτω λοιπόν.....

Αναφέρεις ότι οι οδηγοί της McLaren, με την συμμετοχή και της ίδιας, εσκεμμένα χάσανε βαθμούς για να "παραδώσουνε" το πρωτάθλημα στην Ferrari. Διερωτώμαι.. είναι τόσο δύσκολο να χάσει σε 3 αγώνες? Θα πεί κανείς ακριβώς με την λογική που εσύ ανέφερες, και με βάση τα αποτελέσματα της χρονιάς, ότι δεν δικαιολογούνταν αυτές οι διαφορές. Τον παράγοντα της κόντρας των 2 οδηγών προφανώς δεν τον συμπεριέλαβες. Μην ξεχνάμε ότι οι 2 τους (Alonso - Hamilton) κοντραρίζονταν και μεταξύ τους..... άγρια!! Κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα όσα συνέβησαν στο Βέλγιο. Σαφώς και όχι επειδή δώθηκε τέτοια εντολή. Οσο αφορά για τον περιβόητο αγώνα της Βραζιλίας, να θυμίσω ότι το κιβώτιο του Hamilton, ΔΕΝ παρουσίασε ποτέ πρόβλημα!!!! Οπως φάνηκε εκ των υστέρων, ο "μικρός", απο απειρία -είναι ξεκάθαρο αυτό- πάτησε χωρίς να το καταλάβει το κουμπί οπου ενεργοποιεί τον περιοριστή ταχύτητας για τα πίτς, με αποτέλεσμα για κάποια δευτερόλεπτα να κινειται με 100χλμ. Επειδή όμως αυτό δεν έγινε εσεμμένα. δεν μπορούσε κανείς να αντιληφθεί τι ακριβώς είχε πάθει!!!! Βεβαίως, η τηλεοπτική κάλυψη του ΑLPHA, καθώς και οι παρουσιαστές του -που φημίζονται για της γνώσεις τους στην Φ1- δείξανε το ριπλεύ τόσες φορές, μέχρι που μπερδεύτηκε και με το ριπλεύ της ζωντανής μετάδοσης που όλοι αποκομμίσανε την εικόνα ότι σταμάταγε κάθε τρεις και λίγο. Βεβαίως η αλήθεια απέχει παρασάγκας... καθώς 1 .... 1 φορά μόνο έκοψε το μονοθέσιο του Luis, στο κατηφορικό κομμάτι με την ανηφόρα στην συνέχεια, κάτι το οποίο όμως σαφώς και ήτανε αρκετό για να μείνει υπερβολικά πίσω. Επίσης, μην ξεχνάμε κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες........ Το GP της Κίνας ήτανε καινούργιο για όλους τους οδηγούς, κάτι που σημαίνει ότι κανείς, ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ, δεν μπορεί να γνωρίζει ποιές είναι οι δυνατότητες του καθενός σε αυτήν την πίστα. Οπως επίσης, δεν μπορεί κανείς να ξέρει ποιο -θεωρητικά- είναι το σωστό setup, όπως βεβαίως και η McLaren δεν θα μπορούσε -πλέον- να γνωρίζει τι μπορεί να είχε ετοιμάσει για την συγκεκριμένη πίστα η Ferrari, άρα και να το αντιμετωπίσει, ΟΛΟΙ βαδίζανε στα τυφλά, άρα πώς ξέρουμε ότι οι McLaren "βραδυπορούσανε" εσκεμμένα?
Οσο αφορά τον αγώνα της Βραζιλίας, να θυμίσω απλά ότι μιλάμε για τον Αγώνα στον οποίο και πέρυσι η Ferrari δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα , όπως και γενικότερα δεν έχει στην συγκεκριμένη πίστα, κάτι που σημαίνει ότι η McLaren γνώριζε πολύ καλά ότι θα πέρναγε ένα δύσκολο απόγευμα, όπως και έγινε!

Με όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω, πιο πολύ ήθελα να δείξω ότι το ποτήρι μπορεί να το δεί ο καθένας όπως εκείνος επιθυμεί. Κάλλιστα λοιπόν θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί τα παραπάνω, ώστε να πεί ότι η Ferrari κερδίσανε επάξια των τίτλο! Οπως και να έχει, νομίζω ότι αυτό αποτελεί μια δικαιολογία της McLaren, για να καλύψει τα τραγικά λάθη που έκανε, το σκάνδαλο που δημιουργήθηκε, και σαφώς να πάψει η κοκορομαχία των "2", όπως και την εικόνα που έβγαζε προς τα έξω χωρίς περιορισμούς, ότι "θάβει" τον Ισπανό για χάρη του μικρού..

Υ.Γ. Υπενθυμίζω, ότι ΔΕΝ υποστηρίζω την Ferrari. Είμαι κάθετος, στο ότι στην Φόρμουλα ενα δεν πρέπει κάποιος να υποστηρίζει ομάδα, αλλά οδηγό -κάτι που απο του χρόνου θα γίνει ακόμα πιο έντονο- γιατί δεν έχει νόημα να υποστηρίζεις μια ομάδα, που με άσχετο οδηγό μπορεί να πάρει πρωτάθλημα, απλά και μόνο επειδή το μονοθέσιό της πάει με αυτόματο πιλότο (το πιο τρανό παράδειγμα είναι ο Damon Hill!!!). Είμαι λοιπόν με τον Massa (απο προ Jordan εποχής...) μέχρι να έλθουνε τα νέα φιντάνια που αναμένουμε. Φυσικά και αναφέρομαι στον Piquet Jr., και στον Bruno Senna!!!!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 05-11-07 στις 16:08.
Απάντηση με παράθεση