Tα ΖΖ μοτέρ καίγανε λάδια λόγω κακής λίπανσης από το πιστόνι (πλευρικές οπές) προς το "χιτώνιο". Σε αυτά που πήγαιναν για επισκευή (στην εγγύηση) έβαζαν πιστόνια με περισσότερες τρύπες στο πλαινό μέρος, εσωτερικά των ελατηρίων. Θα ψάξω να βρώ φωτογραφία να ανεβάσω.
Επίσης επειδή η ΤΟΥΟΤΑ έλεγε αλλαγή λαδιών στα 15.000κλμ και κάποιοι το τηρούσαν, αυτά τα μοτέρ παρουσίασαν μεγαλύτερη ευαισθησία και τελικά προβλήματα.
(Γιατί νομίζω ότι τα 4Α-4Ε είναι αλουμινένια? Μόνο το καπάκι, έ; Όπως στη σειρά Κ απο το ΄70 κάτι)
Μιχάλη αλουμινένια είναι τα ΖΖ αλλά έχουν ειδική επεξεργασία εσωτερικά των κυλίνδρων για αυξημένη αντοχή. Και αυτό το εσωτερικό των κυλίνδρων είναι που ονομάζουμε "χιτώνια" με εισαγωγικά για να καταλαβαινόμαστε.
|