Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikr2007
Άλλο πράγμα ο κορμός και το έμβολο, και άλλο τα κινούμενα μέρη που τρίβονται μεταξύ τους, και φθειρόμενα διμιουργούν τα ρινίσματα
Ο κορμός μπορεί να είναι από κράμμα αλουμινίου, αλλά τα "χιτώνια" συνήθως ειναι κράμμα χυτοσιδήρου με προσμειξεις νικελίου χρωμίου πυριτίου κ.α. για αντοχή στη φθορά.
Τα ελλατήρια ειναι συνηθως κατασκευασμένα από κράμμα χυτοσιδήρου υψηλής ελαστικότητας, και συνηθως ειναι και αυτά επιχρωμιωμένα.
Το αλουμίνιο χρησιμοποιείται κυρίως σε μη φθειρόμενα μέρη του κινητήρα.
|
"Χιτώνια" έχουν μόνο οι μεγάλοι πετρελαιοκινητήρες οι δικοί μας δεν έχουν "χιτώνια" το έμβολο τρίβετε άμεσα με τον κορμό.
Τα ελατήρια είναι από ατσάλι (χαμηλή και όχι υψηλή ελαστικότητα) για αυτό και σπάνε αν προσπαθήσεις να τα λυγίσεις.
φυσικά δεν είναι επιχρωμιομένα γιατί οι επιμεταλλώσεις θα διαλυόταν στις συνθήκες που επικρατούν σε έναν κινητήρα.