Άλλο πράγμα ο κορμός και το έμβολο, και άλλο τα κινούμενα μέρη που τρίβονται μεταξύ τους, και φθειρόμενα διμιουργούν τα ρινίσματα
Ο κορμός μπορεί να είναι από κράμμα αλουμινίου, αλλά τα "χιτώνια" συνήθως ειναι κράμμα χυτοσιδήρου με προσμειξεις νικελίου χρωμίου πυριτίου κ.α. για αντοχή στη φθορά.
Τα ελλατήρια ειναι συνηθως κατασκευασμένα από κράμμα χυτοσιδήρου υψηλής ελαστικότητας, και συνηθως ειναι και αυτά επιχρωμιωμένα.
Το αλουμίνιο χρησιμοποιείται κυρίως σε μη φθειρόμενα μέρη του κινητήρα.