1) το 1.4 φοραει το μοτερ 4ZZ-FE το οποιο βγαζει 97αλογατα, και εχει 130Νm ροπη
2) το μοτερ αυτο υπαρχει στην ευρωπαικη αγορα σχεδον 10 χρονια
3) ειναι οικονομικο μοτερ
Βεβαια, η νεα Corolla και το Auris, εχουν βαρυνει αρκετα. Και επιβαρυνουν την καταναλωση και τις επιδοσεις (και εν μερει την ενεργητικη ασφαλεια). Επισης το 1.4 δεν ειναι μοτερ για εξω απο την πολη. Οταν πχ βγουμε στην εθνικη το μοτερ θα ζοριστει περισσοτερο απο εναν 1600αρη κινητηρα και συνεπως θα καψει περισσοτερο.
Ειμαι της αποψης οτι και η corolla και το auris λογω βαρους πρεπει να συνδυαστουν με τον 1600αρη dual vvt-i. Αν θελουμε 1.4 καλυτερα το D-4D.
|