Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 25-10-07, 10:03
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα. Το μοτέρ επιδιορθώθηκε και φαίνεται να λειτουργεί (φυσικά είναι και το γενικό καθάρισμα...) αρκετά καλύτερα από πριν. Μάλλον τραβά από πιο χαμηλά λίγο πιο άμεσα και δεν κάνει τόσο θόρυβο σε σχέση με πριν.

Η περιγραφή αναφέρει τσιμούχες-τσιμουχάκια-έδρανα βαλβίδων-θερμοατάτες-μπλοκ και κάτι που είναι πριν από αυτό (το οποίο και δεν καταλαβαίνω μιας και πρέπει να είναι συντομογραφία...) που μοιάζει με "βορτ μπλοκ". Αν κάποιος ξέρει τι είναι το βορτ μπορεί να με διαφωτίσει. Με μια ματιά είδα αλλαγμένα τα κολάρα τα οποία δεν τα περιγράφουν και την ντίζα του γκαζιού. Εννοείται ότι αλλάχτηκαν τα λάδια τα νερά και κάπου λέει για βαλβολίνες... αλλά δεν περιγράφει κάτι για στρόφαλο (που θα είχε πιθανόν σχέση με το σασμάν για να αλλαχθούν και οι βαλβολίνες).

Βλέπετε πήρα το αμάξι αργά το απόγευμα και δεν υπήρχε τεχνικός εκείνη την ώρα. Δεν γνωρίζω αν πρέπει να αλλάξω λάδια σε 1000 ή 1500χμ. (δεν μου είπαν κάτι τέτοιο αλλά έχω 116.000χμ και στα 120.000χμ είναι το σέρβις), εσείς τι λέτε? Μου είπαν να μην το πολυπιέζω για 2000-3000χμ (όπως και σε ένα τυπικό στρώσιμο).

Σας ευχαριστώ για όλη τη βοήθεια στο θέμα για άλλη μια φορά.
Απάντηση με παράθεση