
25-10-07, 01:35
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
...2. Αυτες τις ημέρες παρατηρώ οτι πατόντας τον συμπλέκτη και βάζοντας μεσα 1η αρχίζει να αποσυμπλέκει αρκετά νωρίς(στον 1 πόντο) μολις του πατήσω 2-3 πεταλίες επανέρχεται στο κανονικό σημείο, εμένα μου μυρίζει καποιο πρόβλημα με την τρόμπα του συμπλέκτη, γίνεται εξαέρωση από πουθενά? έχει δοχειο με ύγρα καπου ? ή χρησιμοπειει από τα υγρα από τα φρένα.
|
Ο συμπλέκτης παίρνει υγρά από το ίδιο δοχείο που περιέχει τα υγρά φρένων, με ένα μαύρο σωληνάκι. Μάλιστα, είναι το μεσαίο τμήμα του δοχείου αν το προσέξεις (σε περίπτωση που αδειάσεις το κύκλωμα των φρένων ή μείνεις από συμπλέκτη).
Εξαέρωση γίνεται από την κάτω τρόμπα, αυτή δηλαδή που βρίσκεται πάνω στο κιβώτιο και κινεί το δίχαλο. Εκεί πάνω βρίσκεται ένα κλασσικό εξαερωτηράκι, όπως αυτά που βρίσκονται πάνω στις δαγκάνες σου. Η διαδικασία εξαέρωσης είναι -προφανώς- η ίδια.
Εάν παίρνει αέρα (έτσι εξηγείται το ότι επανέρχεται με το πρεσσάρισμα), πιθανότατα κάποιο λαστιχάκι είτε στην άνω τρόμπα (πετάλ), είτε στην κάτω τρόμπα (δίχαλο), είτε και στις δύο, έχει παραδώσει πνεύμα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Πάνος.
ΥΓ: Μία ερώτηση θα ήθελα να σου κάνω. Το αυτοκίνητο στο προγραμμάτισε και το έστησε ο Ηλίας από Αγγλία;
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|