Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 17-10-07, 23:48
Το avatar του χρήστη manoliske30
manoliske30 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Στην φτερωτη της τουρμπινας
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 264
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
manoliske30 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Συνφωνω με τα παραπανω παντως ειναι κριμα να παει για πρεσσαρισμα γαι τα 40 χρονια του καλο ειναι .Αξιζει να το παρει καποιος για να το φτιαξει στα προτυπα αντικας .Το θεμα ειναι οτι χρειαζεται παρα πολυς χρονος σε εργασια και αρκετα χρηματα +το κοπο της ανεβρεσης ανταλλακτικων (αν υπαρχει $και θεληση τα παντα γινονται)κα αν τελικα φτιαχτει θα ανταμιψει τον χαρουμενο ιδιοκτητη πραγματικα .Στην τελικη απο το να καταληξει στην πρεσα ας γινει δωρητης οργανων για ενα αλλο κε10 (καποιο θα υπαρχει δεν μπορει...).Εδω στα μινι κουπερ φερνουν απο εξωτερικο κεφαλαρια 16 βαλβιδα και μοτορια ψεκαστα(autin -morris minor) και ολα τα ανταλλακτικα απο αγγλια να πουμε και για τα σαπια?.ολα τα πατωματα σαπια ειναι εχετε Δει να αλλαζουν ολοκληρο πατωμα φτιαχτο καινουριο?τα δε φτερα τα μπροστινα με οξυγονα τα βγαζουν γιατι ειναι κολλητα και ξανακολλανε τα καινουρια.Αλλο ενα παραδειγμα υπαρχει σε ενα αλλο τοπικ που διχνει μια εταιρια που ξυλωνουν κυριολεκτικα μια Σελικα αγωνιστικη και την ξαναφτιαχνουν απο την αρχη .Αλλα στην Ελλαδα που τετοια μονο οτι μπορει ο καθενας μονος του και δυστηχως λιγα ειναι τα μαστορια που καταδεχονται να πιασουν παλια αυτοκινητα μονο τα καινουρια αλλαγη -επισκευη-πεταμα και να ρεεει το χρημα αυθονο τοα συμπερασματα δικα σας.
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...

1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
Απάντηση με παράθεση