Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 16-10-07, 09:59
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά χαλαρώστε λίγο. Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι σωστά. Κανένας δεν πουλάει το αμάξι του θέλοντας να εξαπατήσει κάποιον με 152.000 χλμ. Το πιο πιθανό είναι να τα κατέβαζε κάτω απο τις 100.000 χλμ όσα και αν είχε γραμμένα. Απο κει και πέρα μην απορρήτε καθόλου με το κάψιμο λαδιού. Πολυ απλά θα συμφωνήσω μαζί σας με την συντήρηση του προηγούμενου κατόχου. Ο πατέρας μου με την καρίνα μέχρι τα 170.000 χλμ δεν έκαιγε σταγόνα και μετά ξαφνικά άρχισε τα συμπτώματα του φίλου που άνοιξε το θέμα. Βέβαια 2 φορές το αμάξι κατα το παρελθόν είχε μείνει απο λάδια (είχαν χαθεί απο το φίλτρο όλα) χωρίς να πάρει χαμπάρι τίποτα. Εντάξει μπορεί να μην κόλλησε η μηχανή αλλά οι φθορές στο εσωτερικό εκείνη την ώρα προκάλεσαν μακροχρόνια το παραπάνω φαινόμενο.

Άκη εδώ παίρνουν 400 ευρώ για αλλαγή φλάτζας ρε.
θα συμφονω απολυτα μαζι σου και το τονισα και παρακατω τα μοτερακια αυτα τα 16v θελουν παραπανω προσοχη οσο εχει να κανει με θερμοκρασιες και λαδια. και να προσθεσο τα 800 ευρα ειναι λογικη τιμη! διλαδι τι ειναι ποιο ευκολο? να φορεσεις ενα ιδιο μοτερ? ι να κατσει να σου επισκευασει το υπαρχον? οταν βεβαια εχουμε μεγαλη ζημια, και γιαυτο σε βαζει να αποφασισεις εκτος αν εχεις τα φραγκα να ψαχτεις και να πας σε ποιο αναβαθμισμενη λυση

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 16-10-07 στις 10:09.
Απάντηση με παράθεση