Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 15-10-07, 12:01
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από πλυμμήρας Εμφάνιση μηνυμάτων
Το αμάξι έχει κάνει 168000χλμ.
Στα 160000χλμ είχα αλλάξει τσιμουχάκια στις βαλβίδες επειδή τσίμπαγε λάδι αλλά δυστυχώς δεν ήταν τα λάδια μόνο από τα τσιμουχάκια.
θελω να σε ροτησω

μηπως τοχες ξεχασει ποτε χωρις λαδια? η ανεβαζες θερμοκρασιες αυτα τα μοτερ τα 16v ειναι λιγο ποιο εβεσθητα απο τα 12v και θελουν λιγο μεγαλητερη προσωχη!

1. απο τιν εξατμηση βγαζεις μπολικο πραμα μπαυρομπλε?

2.οταν το βαζεις μπροστα και δουλευει ο κινητηρα πισω η εξατμιση πιτσιλαει λαδι?

3. οταν εισαι σταματημενος μετα απο καποια διαδρομη σου μυριζει λαδι που και που?

4.αυτο ειναι το σιμαντικοτερο(οταν βγαλεις τα μπουζι δεσ αν εχουν πιασει μακα και αν ειναι βρεγμενα με λαδι) τα 3 παραπανω διορθονωντε
αυτο οχι και τοσο ευκολα το αμαξι σου ισος δεν εχει σωστι συμπιεση και ισος γιαυτο σου ειπε γιαυτο το ποσο, να μη σου πω και παραπανω, που σημενει να αγορασεις το ιδιο μοτερ οποτε δεν θα χρειαστεις να ψαχνεις, αποδο και απο κει, ανταλακτικα γιατι ποιος ξερει σε τι κατασταση θα στα δοσουν ενο ενα μοτερ ελεγχετε πανω κατω.....παντος δεν θα εχει κατι απο τα παραπανω διοτη διακρινοντε αυτα τα εντοσθεια!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 15-10-07 στις 12:15.
Απάντηση με παράθεση