Γνώμη μου ειναι απλά να επισκευάσεις το μοτερ.
Η διαφορά στην τιμή ειναι απο 800 ευρω να πληρωσεις 3.000 ευρω για να παρεις ενα μοτερ (οκ πιο γρήγορο) αλλά μεταχειρισμένο και που δεν ξερεις τι μπορει να σου βγαλει αργότερα. Ενω το δικό σου το ξερεις, ξερεις τι εχει περάσει και ποιες ειναι οι αντοχες του.
Το να βαζεις αλλο μεταχειρισμένο μοτερ (και ειδικα σκισμενο οπως το 20βάλβιδο) ειναι πάντα ρίσκο. Μπορει να σου βγει τέλειο αλλά αν σου κάτσει η στραβή? Θα εχεις πληρωσει 3000 ευρω και μετά θα τρεχεις να φτιάχνεις και το 20βάλβιδο το οποίο, όπως έχω καταλάβει θέλει και μεγαλη προσοχη με τα ηλεκτρικά του γιατι αν δεν γινει καλή δουλεια μπορει να πηγαινεις και χειρότερα απο το 1600 μαμά που έχεις. Ισως δλδ εχεις και λίγο μπλέξιμο, τρέξιμο συν το τριπάκι της βελτίωσης.
Όλα εξαρτωνται από εσένα. Θέλεις με λίγα λεφτά να φτιαξεις το μοτερ σου ή να ρισκάρεις και με πιο πολλά λεφτά να βαλεις κατι πιο γρήγορο που 50%/50% δεν ξερεις τι θα βγαλει?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|