
14-10-07, 21:13
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
...Και όσο για αυτο που ειπες εσυ Πετρο με τα λάστιχα, αν αλλαξεις διασταση αλλα βαλεις κάτι με ελάχιστη τελική διαφορά (δλδ σφαλμα τυπου 0,5%) πιστευω δεν θα πεφτει και πολυ εξω το trip computer. Τι λες?
|
Στο Scangauge II που έχω βάλει στην TS μου, σου δίνει τη δυνατότητα στο setting να βάλεις αλλαγή στην διάμετρο του ελαστικού με βήμα -αν θυμάμαι καλά- 5%.
Ακόμα όμως και με 5% αλλαγή στο βήμα, προκύπτει αντίστοιχου μεγέθους αλλαγή στην κατανάλωση. Αν κάνεις, όμως, σωστές αλλαγές (π.χ. από 195/55/16 σε 205/50/16) δεν έχεις καμία μεταβολή. Όποιος θέλει, πάντως, μπορεί να το δοκιμάσει και να κάνει σύγκριση με την τιμή κατανάλωσης που του βγάζει η τσέπη του. Το 0,5% είναι πολύ μικρή απόκλιση και τη θεωρώ αμελητέα.
Όποιος έχει συμβιώσει με όργανο vacuum, πάντως, σίγουρα βλέπει την ομοιότητα στη λειτουργία των λυχνιών και του αντίστοιχου οργάνου. Είναι προφανές ότι από μία θέση της πεταλούδας και μετά, ανεξαρτήτως φορτίου, η κόκκινη λυχνία παραμένει αναμμένη, ή αντίστοιχα, η βελόνα του vacuum καρφωμένη στο 0.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|