Θέμα: SuperCars
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 12-10-07, 11:29
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 385
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas Εμφάνιση μηνυμάτων
Καταρχην το s3 που κολλαει με τα υπολοιπα τέρατα.
Επισης το rs2 που το θυμιθηκες, για τα νιατα του καλο ηταν τωρα πλεον οχι.
Τα υπολοιπα θα συμφωνισω μονο που απευθηνονται σε αγοραστικο κοινο που διαθετει πανω απο 100.000 ευρω για την αγορα ενος αυτοκινητου.
Εσυ πιστευεις πως οι ιαπωνες δεν μπορουν να βγαλουν 8000 κυβικά και 500 αλογα.Δεν νομιζω να τους ειναι τοσο δυσκολο, απλα δεν θα πουλησουν γιατι δεν συνηθισαν το κοινο τους σε τετοια αυτοκινητα.
Απο την αλλη οι γερμανοι δεν διακρινονται για τα μοτερ τους αλλα για την ποιοτητα κατασκευης, την συναρμογη και την στοιβαροτητα.
Δεν ειναι τιποτα να βγαλεις πολλα κυβικα με πολλα αλογα.
Το μονο μοτερ που μπορεις να προσκινησεις ειναι το W16 της Veyron (δηλαδη της VW) οχι τοσο για τα 1000 άλογα αλλα για το οτι ειναι ελαφρη, σχετικα μικρο και βγαζει 130 κιλα ροπη απο τις 2000 στροφες!!!!!! ΑΠΙΘΑΝΟ
Αλλά οσα και να εχεις δεν αγοράζεται.

Οσο για το EVO μπορει στις στροφες να καθεται πισω απο μια Lampo (οπως ειδαμε και στο top gear) αλλα με τιποτα δεν μπορει να ακολουθησει τα υπολοιπα τερατα που αναφερθηκαν παραπάνω.
δεν μπορουσα να μην αναφερω τους 2 θριλους s1 s2 δεν διαφονο παντος με την αποψη σου
Απάντηση με παράθεση