Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 11-10-07, 14:49
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 382
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλά τι ακούω!! 135.000 και 1η φορά τακάκια? Άλλος 150.000?
Είναι δυνατόν?
Εγώ με 170.000 έχω αλλάξει αρκετές φορές και μπροστά και πίσω, γιατί τα είχαν φτύσει...Τα μπλε έβαζα πάντα. Τρώγονται ίσως αρκετά γρήγορα. Τώρα έχω πάνω τα μουσταρδί-χρυσά όπως θέλετε να τα πείτε. Πολύ δυνατά!
Πόδι βγάζετε έξω όταν φρενάρετε? Πως γίνεται να το κάνω κι εγώ!!

Τροχος με κοπτη μεταλλου και αφαιρεση δυο μεγαλων κομματιων στο πατωμα του οδηγου να χωρανε τα ποδια,συνισταται χρηση τακουνιων απο φερμουι φρενων για καλυτερα αποτελεσματα καντε το ιδιο και στην μερια του συνοδηγου,δωρο τα τακουνια για τον συνοδηγο!!

Φιλε μου εσυ πραγματικα πρεπει να εχεις βαρυ ποδι!!!Τα τακακια τα μαμα της g6 ειναι τα πιο σκληρα τακακια ολης της σειρας των Ε11(μην σου πω και των προηγουμενων μοντελων και του τωρινου Ε12) και βγαζουν πολλα χιλιομετρα με σωστη οδηγηση.Τα δικα μου εχουν 52000 χιλ και εχουν ακομα μιση παστα πανω τους.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση