Δεν ειδα το θεμα, βρε μην βαρατε.Δεν εχουμε το ιδιο μοτορι Παυλο.Εσυ εχεις ZZ, εγω Α.
Ολα τα ΖΖ εχουν ιδιο μπλοκ , 1.4 - 1.6 - 1.8, αλλαζει μονο η διαδρομη. Οποτε μπορεις να υπερκυβιστεις σε 1.8.Περισσοτερα για αυτο, θα σου πουνε τα παιδια που κανανε την μετατροπη.
Τωρα, το διλιτρο μοτερ που φοραγε το AVENSIS και RAV4, ειναι μεν VVT-I, αλλα εντελως αλλο μοτερ(και το καλυτερο).Ειναι το 1AZ-FE με 150ps και 19.8kg ροπη(εαν θυμαμαι καλα)
Συνεπως, με υπερκυβισμο, αυξηση διαμετρου εξατμισης(η celica,εχει πιο φαρδια διαμετρο)ενα ελευθερο φιλτρο και φυσικα προγραματισμο( οι BOSCH προγραμματιζονται), θα εχεις αρκετο κερδος.Τωρα με τα μπεκ δεν ξερω τι παιζει,αλλα επανω στο δυναμομετρο, θα φανει εαν στεγνωνει το μοτερ.
Στην θεση σου δεν θα αλλαζα μοτερ.Δεν θα εμπαινα στο αγχος και τα τρεξιματα 20-30 αλλογα.
Αυτο που σου προτεινω ειναι 3 πραγματα(αυτα που θα εκανα και εγω).
1)Βελτιωνεις το δικο σου μοτερ, οπως ειπαμε πιο πανω.
2)Βαζεις εναν 2λιτρο 3S-GE(175ps)
3)Τουρπιζεις τον δικο σου.
4)Βαζεις ενα 2λιτρο 3S-GTE.
Ενα πραγμα να ξερεις μονο.Αξιοπιστια και εγγυηση σε βελτιωμενο ΚΑΙ μεταχειρισμενο μοτερ, δεν υπαρχει.Η ζυγαρια γερνει προς το βελτιωμενο, γιατι το φτιαχνεις απο την αρχη και ξερεις.
Τα αυτοκινητα εινα σαν τα μπ??ρδελ@.Χωρις χρημα... δεν π?δ@ς.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 04-10-07 στις 17:21.
Αιτία: BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP
|