Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 02-10-07, 22:31
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από laios Εμφάνιση μηνυμάτων
για πες μας ρε tsport192 τι ειναι το βαρελακι στο χταποδι και τι ειναι το μεσαιο και τι δουλεια κανουν.γιατι εγω με τους ρυπαντες του τριοδικου HC,NOx και CO δε τα παω καλα.

Ο ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας καθιερώθηκε εδώ και πολλά χρόνια, ως το πιο αποτελεσματικό μέσο για τη μείωση των ρύπων των καυσαερίων.

Σήμερα όλοι οι κύριοι καταλυτικοί μετατροπείς είναι ρυθμιζόμενοι, δηλαδή στο σύστημα της καταλυτικής επεξεργασίας των καυσαερίων υπάρχει ένα κλειστό σύστημα ρύθμισης της προετοιμασίας του καυσίμου μείγματος. Έτσι, ο κινητήρας λειτουργεί μέσα σε ένα στενό πεδίο λάμδα (λ 1) και ο κυρίως καταλυτικός μετατροπέας εξουδετερώνει σε μεγάλο βαθμό τους ρύπους που περιέχονται στα καυσαέρια.....


Τα παραπάνω είναι απόσπασμα από εδώ:

http://www.epyna.gr/~agialama/synedrio_syros_3/tee_diadiktyo/kostas242_244.pdf

Με λίγα λόγια το πρώτο (πάνω στο χταπόδι) είναι ο τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας, και το δεύτερο είναι ο κυρίως καταλύτης (σαν και αυτόν που όλοι ξέρουμε).
Το τρίτο είναι το μεσαίο καζανάκι και δεν έχει να κάνει με τον τριοδικό καταλυτικό σύστημα.



Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 1.JPG (15,1 KB, 83 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 2.JPG (16,3 KB, 85 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση