Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 28-09-07, 14:07
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τετοια μοτερ θελουν κ αναλογη καροτσα! Αυτη την μετατροπη δεν θα την εκανα ποτε σε corolla γιατι απλα το αμαξι σαν συνολο θα καταστρεφοταν απο το βαρος μπροστα!Αντε κ το εβαλες.Απο αναρτηση θα επαιζες αναγκαστικα με coil-over κ κουτσουρο για να πελευει το βαρος κ την δυναμη! Απο φρενα αναγκαστικα το λιγοτερο 300mm με τετραπιστονες για να σταματαει το ιδιο γρηγορα κ καλυτερα οπως θα επιταχυνε το αμαξι.Απο σαζμαν το μπλοκε standar εξοπλισμος!!!Απο ζαντες 17αρες με αναλογα λαστιχα!Αυτα κ μονο κανουν απαγορευτικη την μετατροπη απο θεμα κοστολογιο! Μιλαμε για συνολο μοτερ-σαζμαν-πλεξουδα-εγκεφαλο-αναρτηση-μπλοκε-φρενα-ζαντολαστιχα= περιπου 8000ε στην καλυτερη περιπτωση! Τοσα λεφτα δεν αξιζει κατα την γνωμη μου να τα ριξεις σε ενα αμαξι που εχει αξια μεταπωλησης 6000-7000ε!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση