Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #233  
Παλιά 18-09-07, 23:18
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από papadodi Εμφάνιση μηνυμάτων
Αλλαξα επιτελους τα κλασμενα μαμα αμορτισερ (40% αποδοση τα πισω) με kayaba excel-g στα ιδια ελατηρια. Σαφως λιγοτερες κλισεις, λιγοτερες κινησεις στα πολλα και καθολου σφαλιαρες μετα απο υπερστροφη(με τελειωμενα λαστιχα), με αστειο κοστος στην ανεση. Αυτο που με τρελανε ηταν η τιμη της αντιπροσωπειας αν μου αλλαζαν τα πισω στην εγγυηση και εβαζα εγω τα μπροστινα, μιλαμε παντα για τα μαμα. 300 ευρω!!!! Ελεος!! 113 το ενα + εργασια και ολα αυτα για απλα αμορτισερ λαδιου που τα φτυνουν απο τα 25000 χλμ, οταν τα kayaba παιζουν τα 4 τοποθετημενα απο 300-350.
καλα μην τρελενεσαι....κ τα μαμα τα αμορτισερ οταν ηταν καλα ετσι πηγενε απλα τωρα τα κλασαν...κ κλασμενο αμορτισερ με καινουριο εχει διαφορα οχι μαμα με excel-g

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από papadodi Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακομη πεταχτηκαν τα τελειωμενα dunlop και φορεθηκαν τα πολυ καλα, ειδικα στο βρεγμενο continental premium contact 2
καλα μην ακους τον λαστιχα κατσε να βρεξει πρωτα....
Απάντηση με παράθεση