Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 17-09-07, 09:10
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dinos Εμφάνιση μηνυμάτων
αν αλλαξει η αποσταση χοανης εισαγωγης τοτε το πιθανοτερο ειναι ενα μαμα αμαξι να αλλαξει κ συμπεριφορα κατα κανονα προς το χειροτερο....συνηθως τραβαμε σωληνα απο τη χοανη μεχρι εκει που θελουμε να παρουμε αερα.....ειναι μεγαλη η διαδρομη κ σε καποιο φασμα στροφων το αμαξι δε θα παιρνει τη σωστη αναλογια αερα....περαν τουτου σε πιθανη νεροποντη που οπου να ναι ερχεται θα πρεπει να ακινητοποιηθει γιατι οπως κ να χει αν χωθει μεσα σε λιμνασμενα νερα ο προφυλακτηρας θα μπει νερακι κ αντε γεια....επισης αυτο το υλικο ειναι μονο για να φερνει αερα η να διωχνει αερα....δεν μπορεις να τραβας αερα κ να μεσολαβει αλουμινοσωληνας αναμεσα σε χωανη κ εισαγωγη.....θα κοπει χωρις να το καταλαβεις μη σου πω οτι με τα δεματικα σε καποια λακκουβα εχει ηδη τσακισει κ κοπει κ δεν το χεις παρει χαμπαρι....γιαυτη τη δουλεια χρησιμοποιουμε κολαρα σιλικονης....οχι απαραιτητα σαμκο=κοψοκωλικα
Σαν κατασκευή και εμένα με φοβίζει λιγο όσον αφορά την αντοχή της. Όσο για το μήκος της σωλήνας, έχω δεί την σωλήνα της INGEN που είναι αρκετά μακρουλή και βγάζει την φιλτροχωανη πίσω και κάτω από το αριστερό φανάρι, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω το θέμα απόδοσης ...
Keep trying πάντως και πες μας αποτελέσματα!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση