Αυτό με τα ελατήρια χαμηλώματος των εταιρειών ξέρει κανείς πως γίνεται? Δηλαδή αφού το μαμά αμορτισέρ πάλι δουλεύει λιγότερο κ τερματίζει...πως δε χαλάει κ το βάζουν οι εταίρειες? Τι διαφορές έχει από τα aftermarket εκτός ΤΟΥΟΤΑ πχ.
Τιμή για "κόψιμο" δε θυμάμαι...είχα ρωτήσει κάποια στιγμή στο Μαλιώρα κ μου είχε πει 550 Ε για ελατήρια 6m, κόψιμο των bilstein ( ήταν για 3ποντα κ θα γινόταν γαι 6ποντα) και προσθήκες 1.2 εκατοστών στους μπροστά τροχούς και 1.5 στους πίσω. Οπότε...ακριβώς τιμή δε γνωρίζω, αλλά υπολογίζω κανένα 200αρι -250 max. Δε συμφέρει κ γενικά δεν είναι η πιο καλή λύση...απλά την ανέφερα ως μια εναλλακτική.
|