Θέμα: Celica vs Supra
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #409  
Παλιά 18-08-07, 14:11
Το avatar του χρήστη SavvasKE35
SavvasKE35 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 360
SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
diafanh-psyxh αν ειναι ιταλικες οι ζαντες, πιθανοτατα να ειναι αρκετα στραβες, κ οχι μονο στην περιφερεια στραβες, αλλα και στα κεντρα στον οφαλο. Πολυ συχνο φαινομενο.
Οι ιταλικες φτιαχνονται ολες, αλλα κ η επισκευη τους πρακτικα δεν εχει νοημα, μιας κ τα κραματα τους ειναι "βουτηρα".

Αντιθετα οι γερμανικες ζαντες, ειναι πολυ γερες οντως, κ αν στραβωσουν, επισκευαζονται δυσκολα, αλλα αν ναι, γινονται σχεδον τελειες.

Οι ιαπωνεζικες ζαντες, δεν στραβωνουν, ειναι παρα πολυ σκληρες, αλλα σπανε .
δλδ. δεν παραμορφωνονται, ειναι τοσο σκληρες που σπανε ενα κομματι τους ή κατι αλλο.

αυτα που περιγραφω ειναι κατα κανονα.
Δεν σημαινει οτιδεν υπαρχει ζαντα ιταλικη κορυφη σε ολα, απλα εμεις οι φτωχοι, μαλλον ουτε τις ειδαμε π.χ. crommodora.
Απο γερμανικες οπως BORBET, BBS ποιος μπορει να τις πει προχειρες?
Απο japan, μονο τις KOSEI να δεις φτανει.

αυτα τα ειδα, την ωρα που τα δουλευε ενας επισκευαστης ζαντων απο γερμανια.

Οι ιταλικες κ με ενα σφυρακι ξαναερχονται οποτε φανταστειτε.

Οι γερμανικες σε πρεσσα, με τεραστιους κυλινδρους-κονους κ πρεσσα ερχεται μετα απο πολυ ιδρωτα,

Οι ιαπωνικες, εχουν εντελως αλλα κραματα, και κανεις δεν τις πιανει, κ αν τις πιασει υπαρχει η περιπτωση να τις κολλησει κ να ξανασπασουν σαν βουτηρα.
__________________
.....
Απάντηση με παράθεση