γιώργο η TEIN,η KW κλπ όπως πολύ σωστά λες έχουν περισσότερες ρυθμίσεις σίγουρα και φυσικά έχεις και το πλεονέκτημα της μεταβολής του ύψους αλλά ακόμα και σε αυτές τις αναρτήσεις πόσα είναι τα αναβασιάρικα αυτοκίνητα που έχουν αλλάξει ελατήρια γιατί πολύ απλά ήθελαν κάτι παραπάνω?το αυτοκίνητο του πέτρου δεν είναι μαμα.να μου έλεγες ότι ήταν celica gt4 ναι αν έβγαζε πχ η tein την "α" ανάρτηση την βάζεις και ησυχάζεις,όταν όμως έχεις πάλι celica gt4 με σχεδόν διπλάσια υποδύναμη και αλλαγμένη γεωμετρία(πχ οι τροχοι να εχουν βγει πιο έξω) τότε αρχίζεις και ψάχνεσαι και πας αλλού.ξαναείπα και πριν,απο τη στιγμή που αυτή τη στιγμή το όλο στήσιμο που έχει κάνει τον ικανοποιεί όλα τα υπόλοιπα είναι περιτά πιστεύω
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|