Πέτρο να ρωτήσω...νομίζεις πως τα agx που έχεις βάλει πάνω σου δίνουν τη δυνατότητα άπειρων ρυθμίσεων, ώστε να φέρεις το setup εκεί που θέλεις? 4 ρυθμίσεις μπροστά και 8 πίσω...άσε που είναι και ψιλομαλακά ακόμα και στη σκληρή τους ρύθμιση....έχοντας εμπειρία από agx σε yaris 13αρι, θεωρώ πως δεν θα μπορούν να ελέγξουν τις κινήσεις του αμαξώματος ικανοποιητικά ειδικά τώρα που έχει γίνει θηρίο με το μοτέρ...και δεν εννοώ πως το αμάξι θα πηγαίνει ευθεία για πλάκα...απλά το στρίψιμο θα είναι το μοναδικό ίσως μελανό σημείο του....Εδώ μπαίνει αυτό που λες πως σε κάποιο σημείο αφήνεις το απόλυτο στήσιμο και δίνεις προτεραιότητα σε άλλα πιο σημαντικά για σένα πράγματα! Γνώμη μου πάντως είναι πως το αμάξι θα στρίβει απλώς ικανοποιητικά και θα θέλει προσοχή σε απότομα τουρμπίσματα μέσα στη στροφή...θέλει δηλαδή τον τρόπο του....Επίσης, ποιούς άλλους συνδυασμούς έχεις κάνει στην ανάρτηση και κατέληξες στα kyb και H&R?
Υ.Γ. Εννοέιται πως ότι λέμε το λέμε φιλικά και χωρίς να έχουμε σκοπό να την πούμε σε κάποιον για κάτι....
|