Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #265  
Παλιά 09-08-07, 08:55
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από paul_top Εμφάνιση μηνυμάτων
Kαλησπερα!Μετα απο τοσο καιρο καταφερα και εβαλα ιντερνετ στη Κυπρο μιας και λογω δουλειας μεταφερθηκα εδω.Εχω το ts facelift και εχω μια απορια.Σκοπευω να το βελτιωσω γιατι εχω ακουσει πολλα και καλα λογια για τους κυπραιους βελτιωτες.Η απορια που εχω ειναι πιο κιτ κομπρεσορα αξιζει να τοποθετησω της blitz η της greddy?To xρηματικο δεν ειναι προβλημα.Θα αντεξει το μοτερ?Θελω να το φτασω στα 300 αλογα.
Κοιταξε να δεις.
Το ποιο πολυσυζητημένο και δοκιμασμένο κιτ ειναι τις Greddy και δουλευει αρκετά καλά πάνω στο 2ΖΖ. Ιδίως εσυ που εισαι στη Κυπρο με τόσους καλους προγραμματιστές δεν θα έχεις πρόβλημα.
Απο την αλλη της Blitz πιστευω ειναι πιο ολοκληρωμένο με το intercooler (της GReddy δεν δεχεται intercooler) και παιρνεις πιο πολλα άλογα. Αλλα παλι για 10 -15 αλογα παραπάνω να δωσεις 3000 ευρω περισσότερα δεν λέει.

Α! και μια φιλική συμβουλή:
Αν βάλεις της GReddy πάρτο με τον pfc τον εγκέφαλο και όχι με τον emu.

Τωρα οσο για τα 300 άλογα με μια καλη εξάτμηση απο χταπόδι μέχρι πισω, ένα ελέυθερο φιλτρο μπροστα, κιτ με γειωσεις πολαπλασιαστές μπουζί και έναν καλό προγραμματισμό θα δεις 280 -290 άλογα. Τα υπολοιπα 10 πρεπει να αρχισεις να σκαλίζεις μοτερ ή να ανεβάσεις πιέσεις με άλλες τροχαλίες που απο εκει και πέρα μπαινεις σε άλλα χωράφια, πας για πολλά άλογα και χανεις αξιοπιστία.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kosmas : 09-08-07 στις 09:05.
Απάντηση με παράθεση