Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Λοιπόν Γιώργο, να τα πάμε ανάποδα;;;
Καταρχήν ΟΛΑ τα 4AF έχουν ψυγείο λαδιού.
Διαγράφουμε κατευθείαν AE92 & Carina II.
Μένουν carina E, corolla AE101, avensis και AE111.
Aν θυμάμαι καλά, το μοτέρ στα 11άρια είναι ανάποδα.
Σωστά δεν τα λέω;;;
Δεν έχω δει και πολλά και παίζει να λέω λαλακία....
Οπότε Carina E & 101.
Tα πρώτα με τα 115 είχαν χταπόδι, το μοτέρ τις φωτογραφίας δεν έχει, οπότε
πάμε στη δευτερη γεννιά με τα 106 άλογα, νομίζω από 1995 εως 1997.
Δεν αναφέρω καθόλου το avensis, γιατί δεν το ξέρω καθόλου και πιστευω ότι τουλάχιστον ο Ηρακλής θα γνώριζε το μοτέρ του.
Αν θες διαχωρισμό ανάμεσα σε corolla & Carina, ΜΕΤΡΑ μου τα ημιαξόνια....
Kαι μην κολλάτε σε αναλώσιμα και ευκολα αντικαταστήσιμα περιφεριακά, όπως διανομέας και μπουζοκαλώδια....
Δεν έχετε δει, ποτέ σπασμένο διανομέα, ή ποντικοφαγωμένα μπουζοκαλώδια που απαιτούν αντικατάσταση;;;
Είναι ανάγκη να είναι από ακριβώς το ίδιο μοτέρ;;;
Πολλές φορές δεν είναι....
Ειδικά στα Toyota...
|
Λοιπον.Απο Avensis δεν ειναι, γιατι εχει αλλη εισαγωγη.Τελος.
Εαν ειναι η δικια της εξαγωγη και δεν πηρε καποιος αλλος τα χταποδακι, τοτε 100% ειμαι η εκδοση με τα 106.Αλλα η εκδοση με τα 106 ειναι Αγγλικη και φοραει BOSCH ντιστριμπιτερ με εξωτερικο πολαπλασιαστη.Εχει δηλαδη 5 μπουζοκαλωδια, ενω με τον DENSO 4 και ο πολαπλασιαστης ειναι μαζι με τον διανομεα.
Ο πιο απλος τροπος ειναι να μας πεις μαρκα εγκεφαλου
και διανομεα.Αν και παλι πολλοι μαντραδες κανουν απατες και κουμπωνουν οτι θελουν επανω.
Ακι, ολοι οι 4Α τοποθετουνταν κανονικα.Οι 3ΖΖ-4ΖΖ(VVT-I)μπηκανε αναποδα.