Θεωρω οτι οταν βγαινουν απο το εργοστασιο μοτερ ειτε ατμοσφαιρικα ειτε τουρμπατα ειναι το ιδιο αξιοπιστα. Βασικα παιζει ρολο και ο προορισμος του αυτοκινητου, σπορ ή συμβατικος.Το θεμα ειναι οταν παιρνουμε ενα ατμοσφαιρικο και το βελτιωνουμε ειτε ατμοσφαιρικα ειτε τουρμπισια πoιο απο τα δυο θα ειναι πιο αξιοπιστο. Βασικα, παντα κανοντας σωστη δουλεια αλλα και με το αναλογο κοστος.
Χωρις, ωστοσο να ειμαι τουρμπακιας η υπεροχη του τουρμπο ειναι δεδομενη. Καμια εταιρεια δεν ασχολειται με την ατμοσφαιρα εκτος απο την HONDA, TOYOTA και MITSUBISHI (μια φορα και εναν καιρο που και αυτη ειχε βγαλει εναν 1600αρι 165 περιπου αλογα) που και αυτες για να αυξησουν την ιπποδυναμη χρησιμοποιουν τουρμπο και κομπρεσορα.
|