Προφανώς, ο Γιώργος εννοεί πως δεν έχει νόημα να πας σε 10-40 από 5-40 γιατί το 5-40 προσφέρει καλύτερη προστασία όταν είναι κρύο μιας κ είναι πιο λεπτό. Θεωρητικά billlllll έχεις δίκιο το 10-40 είναι για πιο "ζεστές" εκκινήσεις, αλλά τελικά στην πράξη όλα τα λάδια με τα πρόσθετα που έχουν πάνω κάτω το ίδιο συμπεριφέρονται...Όσο για το θέμα ότι κάποιο αυτοκίνητο καίει λάδια, λογικά βάζοντας ένα πιο χοντρό λάδι θα το καίει πιο δύσκολα....Επίσης, γενικά τα λάδια που προτείνονται από όλες τις εταιρείες είναι το 5-30 ως η χρυσή τομή για όλα τα κλίματα....μικρές αποκλίσεις δεν προκαλούν καμία ζημιά στα αυτοκίνητα....
|