Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 30-06-07, 10:35
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 341
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παιδια το φρενο μαλακωνει γιατι απλα οταν δουλευει το a/c ο κινητηρας εχει παραπανω στροφες στο ρελαντι με αποτελεσμα να ειναι μεγαλυτερη η υποπιεση που ασκειτε στο σεβρο κ να μαλακωνει! Οσο για το σαζμαν γινεται πιο σκληρο γιατι απλα με το a/c αναμενο ειναι κ τα βεντιλατερ αναμενα.Ολη αυτη η ζεστη χτυπαει στο μοτερ κ το σαζμαν κ οι βαλβολινες γινονται νερακι.Εγω που εχω οργανακι θερμοκρασιας οταν παω ταξιδι εχω πχ. 95 βαθμους χωρις το a/c ενω με το που το κομπλαρω ανεβαζει +10 βαθμους.Εβαλα βαλβολινες 80-90 κ λυθηκε το προβλημα.
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση