Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 29-06-07, 14:20
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 417
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Καμία σχέση το ιαπωνικό κλίμα με τα υπόλοιπα. Έτυχε αυτές τις μέρες με τις πολλέσ ζέστες και ήμουν μεσημέρι σε μια octavia και ένα leon. Έλεος ρε παιδιά...τέρμα χαμηλά το κλιμα να φυσάει τέρμα ο ανεμιστήρας να μην ακους από το βουητό και ίσα ίσα να έχει δροσίσει λιγάκι μέσα...αντίθετα στο δικό μου με τον ανεμιστήρα να ναι στην 4η σκάλα -δηλαδή κάτω από τη μέση- ΄με έπιασε ο λαιμός μου από το κρύο και το έκλεινα τελειώς σε κάποια φάση ή χαμήλωνα την ένταση (και έλεγα πως δε δουλεύει και σωστά...χαχαχα) . Αυτό που λέει ο corolaxli είναι πολύ σωστό ...όταν κινείστε και ανοίξετε το αιρ κοντισιον θα νιώσετε ένα κόψιμο της δύναμης...το αντίθετο αν το κλείσετε...δεν είναι θέμα vvti, καμία σχέση, σε όλα γίνεται αυτό...
Απάντηση με παράθεση