Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 26-06-07, 12:57
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αμα ειχε και κομματια να ανυσηχουσες γιατι θα ειχες ξεχασει να βαλεις φιλρτο λαδιου!!χα χα χα αχ!!

Ενταξει τωρα το εσωσες Ακη!Απλα επειδη τα λεγατε πεντακαθαρα το ειπα και εγω!Τα λαδακια πρεπει να σκουραινουν και να κρατανε την ρευστπτητα που εχουν γιατι αν γινονται νερο μονο κακο μπ[ορουν να κανουν στο τουτουνι μας!Αν παλι μεινουν πολυ καιρο και τα βγαλουμε(οσο βγαλουμε ) απο μεσα απο το καρτερ με σπατουλα σαν να ειναι γρασσο και αυτο παλι δεν ειναι καλο!! χα χα χα

Εν τελει ολα τα λαδια πρεπει να μην αλλαζονται ουτε πολυ νωρις (πχ 2000-3000χιλ ) ουτε πολυ αργα (πχ 10000χιλ και πανω).Στην πρωτη περιπτωση ειναι στην μεγιστη δυνατη λιπανση τους (2-300χιλ) και στην δευτερη για πεταμα επειγοντως και ας λενε καποιοι λαδια για 15000χιλ-20000χιλ εγω πρωσοπικα δεν θα τα αφηνα τοσο πολυ στο μοτερακι μου.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση