
23-06-07, 22:14
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ, πάλι, νομίζω πως ο αισθητήρας εξωτερικής θερμοκρασίας δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το σύστημα κλιματισμού και δεν έχει καμία εμπλοκή στη λειτουργία του, όπως την αναφέρει ο φίλος dRiveR7. Και εξηγώ την άποψή μου:
Στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως απλού A/C, το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί ως ένα σύστημα ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου πάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΜΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Αντίστοιχη είναι η λειτουργία κατά την επιλογή COLD.
-
Αντίθετα, στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως κανονικού συστήματος κλιματισμού, αυτό δουλεύει ως ένα σύστημα ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου κάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Έτσι, όταν η θερμοκρασία της καμπίνας πλησιάζει την επιλεχθείσα θερμοκρασία, μειώνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα. Αντίθετα, όταν η θερμοκρασία αρχίσει να απομακρύνεται από την επιθυμητή τιμή, αυξάνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα.
-
Με αυτό τον τρόπο, αν χρησιμοποιούσαμε ένα καταγραφικό θερμοκρασίας της καμπίνας του αυτοκινήτου μας, θα βλέπαμε ότι η καταγραφείσα θερμοκρασία θα έχει τη μορφή των δοντιών ενός πριονιού (από αυτά που κόβουμε τα ξύλα) και πλησιάζει αλλά δεν φτάνει την επιλεγμένη θερμοκρασία που φαίνεται στην οθόνη του κλιματισμού.
-
Η ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας -από τον αισθητήρα που βρίσκεται στη μάσκα- πιστεύω πως είναι ένα από τα λιγότερα χρήσιμα gadgets που υπάρχουν στα σημερινά αυτοκίνητα.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|