Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #237  
Παλιά 20-06-07, 12:36
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε συ driver μην αρπάζεσαι κουβέντα κάνουμε! Ούτε εγώ είμαι υποστηρικτής turbo ή ΝΑ, υπάρχουν και ατμοσφαιρικά που γουστάρω τρελά, αλλά και turbo.
Ότι είναι (ήταν) N ή Production κατηγορία έχει πάρα πολλούς περιορισμούς οι οποίοι φέρνουν το αυτοκίνητο σχετικά κοντά στα παραγωγής, κάτι που δεν συμβαίνει με τα S1600 τα οποία δεν έχουν καμία σχεδόν σχέση με αυτοκίνητα δρόμου. Αυτό λέω μόνο και πως κατά την άποψή μου με αυτές τις κατηγορίες δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για το πιο 'στρίβει καλύτερα' Μπορεί να κάνω και λάθος!

Η σύγκριση A/6 , A/8 έγινε από τον Άκη γιατί θεωρητικά βρίσκονται κοντά σε 'επίπεδο βελτίωσης'. Όντως στα πολύ αργά κομμάτια τα Α/6 πάνε καλύτερα λόγω βάρους περισσότερο πιστεύω και λιγότερο λόγω ατμόσφαιρας.

Άκη εγώ πχ θα παραμίλαγα για 1 βδομάδα αν είχα μπει στο EVO που λες, το ότι εσύ το ξεπέρασες γρήγορα μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα ή πως έχεις μπει σε πολλά τόσο δυνατά αυτοκίνητα ή είσαι τελείως κολλημένος με την ατμόσφαιρα

A και δε νομίζω να ρίχνει ξύλο ένα καλοστημένο δυνατό ΕVO μόνο πάνω από τα 160, δες και τους χρόνους στο GTCC που γίνεται στις θεόκλειστες ελληνικές πίστες
Ρε συ δεν αρπάχτηκα....συζήτηση κάνουμε...δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε, την πόρωσή μας έχουμε και να διασκεδάζουμε με τα αυτοκίνητά μας θέλουμε όλοι -είτε turbo είτε ατμόσφαιρα- ...απλά τα λέμε άλλοτε πιο έντονα άλλοτε πιο ήρεμα....πάντοτε φιλικά όμως, τουλάχιστον στο 99% των περιπτώσεων, μιας και βλέπω πως έχουν ξεπεραστεί κάποια όρια σε προηγούμενα ποστ...
Απάντηση με παράθεση