Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #224  
Παλιά 20-06-07, 02:56
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε driver συγκρίνεις τα ασύγκριτα! Τα μεν είναι normal αυτοκίνητα με μικροβελτιώσεις και τα δε φτιαγμένα μόνο για αγώνες πανάλαφρα με κάτι 10ποντα φαρδύτερα μετατρόχια. Δεν πιστεύω πως είναι σωστή η σύγκριση turbo-ατμοσφαιρα μέσω αυτών.
Δηλαδή, τα Evo group N φτιαγμένα στη Ralliart στην Ιταλία με ότι καλύτερο υπάρχει μηχανικά, γυμνά από οτιδήποτε περιττό, εσύ τα βρίσκεις "normal αυτοκίνητα με μικροβελτιώσεις"!!!!!!!!!!!! Οκ όπως νομίζεις....έχεις συνηθίσει να οδηγείς WRC μάλλον.... Από τη μία η σύγκριση με τα S1600 δε σας κάνει και από την άλλη συγκρίνουμε τους Μήτσους....με saxo Α6 για να βγει τι? Ότι τα τουρμπίσια είναι καλύτερα από τα ατμοσφαιρικά....???? Ε ναι σε αυτήν σύγκριση είναι. Αλλά η σύγκριση που έκανα εγώ είναι νομίζω πολύ πιο κοντά στην παργματικότητα. Εγώ δεν υποστηρίζω καμία από τις δύο "ομάδες". Επειδή δεν έχω κόλλημα ούτε με την ατμόσφαιρα ούτε με το τούρμπο, σαν ουδέτερος πιστεύω πως και τα δύο έχουν τα καλά τους και τα δύο στρίβουν, αλλά όπως ξαναείπα και αναφέρθηκε και από άλλους στα κλειστά κομμάτια είναι πιο "ευκολοδήγητα" τα ατμοσφαιρικά, ενώ στα πιο πατημένα το τούρμπο αποδίδει καλύτερα.
Απάντηση με παράθεση