Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Δηλαδή θεωρείς ότι ένα απλό saxo A6 με ονομαστική ισχύ γυρω στα 160 άλογα και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ βαρος 1000κάτι κιλά, με στάνταρ μετατρόχιο, καθώς αυτό που λες μπορεί να γίνει μονο στα kitkar, ότι είναι καλύτερο (σαν καρότσα μιλάμε) από ένα Μητσο τέρμα Α?
Μπαααααα.....
Δεν παίζει....
Απλά όλα τα τουρμπάτα είναι μονο για πατημένα κομμάτια.
Αυτό μάλιστα το δέχονται και οι ίδιοι οι οδηγοί τους.
Όσο για το αν υπήρχει πόλεμος???
Ξανά μπαααααααααα.
Αν υπήρχε θα είχαμε πάρει εμείς τις μπιέλες και εσείς του κοχλιούς σας και θα παίζαμε κατακεφαλίδια....
|
Άκη σχολίασα το post του driver που μίλαγε για S1600
Τι είναι ο Μήτσος

--->
Billll o Μητσος είναι Mitsubishi EVO... (edit by madvinegar).
Για να γίνει η σύγκριση για το στρίψιμο θα πρέπει να πάρουμε 2 ίδιες καρότσες τη μία με ατμοσφαιρικό δίλιτρο 200hp για παράδειγμα και την άλλη με turbo 200hp (1.8? 2.0? )
Άκη έχεις κάτι υπ'όψην;
Όπως και να έχει εγώ συμφωνώ με τους ατμοσφαιράκιδες πως μπροστιοκίνητο turbo με αρκετά άλογα θέλει μάστορα οδηγό ειδικά στα κλειστά, αλλά ο turbάτος στην πρώτη ευθεία σε έχει προσπεράσει
Πάντως όσες φορές έχω αναρωτηθεί typeR ή GTi(το έχω οδηγήσει πολλές φορές και μπορώ να πω πως στρίβει πολύ καλά) πάντα καταλήγω σε άλλο πισωκίνητο κι ας είναι πιο αργό
