Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #202  
Παλιά 19-06-07, 01:47
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως παιδιά και σε ελληνικούς ακόμα αγώνες να ανατρέξουμε, θα δούμε πως σε στροφιλίκια τα ατμοσφαιρικά έχουν ένα πλεονέκτημα λόγω της καλύτερης και ομαλότερης κατανομής της δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών. Τα super 1600 206, punto και clio ιδιαίτερα κοντράρουν επί ίσοις όροις τα τετρακίνητα τουρμπίσια θηρία evo, impreza. Μπορεί να επικρατούν στις περισσότερες περιπτώσεις τα τουρμπίσια αλλά έχουν και πολύ παραπάνω δύναμη συν την τετρακίνηση ενώ τα άλλα είναι προσθιοκίνητα. Κι εγώ τουρμπίσιο θα προτιμούσα για ευθείες και για χρήση δρόμου μιας και οι ροπές βοηθούν την ξεκούραστη οδήγηση, αλλά για στρίψιμο και καλά πλασαρίσματα είναι η ατμόσφαιρα. Όχι πως το τούρμπο δε στρίβει αν το ξέρεις, έτσι? Απλά με περισσότερο κόπο και ρίσκο.
Φίλε driver συγκρίνεις τα ασύγκριτα! Τα μεν είναι normal αυτοκίνητα με μικροβελτιώσεις και τα δε φτιαγμένα μόνο για αγώνες πανάλαφρα με κάτι 10ποντα φαρδύτερα μετατρόχια. Δεν πιστεύω πως είναι σωστή η σύγκριση turbo-ατμοσφαιρα μέσω αυτών.

Φίλε 3sgte δε βλέπω κανέναν εμφύλιο εγώ. Λογικό είναι να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και επίσης όταν κάποιος είναι mod/admin νομίζω πως μπορεί να εκφέρει τη γνώμη του (ειδικά αν είναι ο Marmel )

Ατμόσφαιρα :

http://youtube.com/watch?v=pWjMvrkUqX0

http://youtube.com/watch?v=QkJAv3q12E8


turbo : http://youtube.com/watch?v=8CfiaZUl10k
Απάντηση με παράθεση