Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 09-06-07, 00:23
Το avatar του χρήστη nikoskon
nikoskon Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-12-2006
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 276
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
nikoskon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό που σε ρωτάω, για τον απλό λόγο ότι τα ωστήρια σου είναι υδραυλικά και δεν χρειάζονται ρύθμιση....
Δεν το πήγα σε αντιπροσωπεία.Στο μηχανικό που πηγαίνει ο πατέρας μου το δικό του εδώ και χρόνια.Μ'αυτό που είπες τώρα με σκότωσες γιατί τον μηχανικό αυτό τον εμπιστευόμαστε όχι μόνος εμείς αλλά και πολλοί άλλοι γνωστοί μας.
Παράθεση:
Όντως στις 100000χλμ λέει να τον αλλάζεις, αλλά να θυμάσαι ότι είναι η Νο 1 αιτία καταστροφής ενός μοτέρ....
Όπως είπα έχει να αλλαχθεί εδώ και 90000χλμ.
Δηλ αυτά που λέει ο sotosgh για τα 60000χλμ δεν ισχύουν;
Παράθεση:
Σου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι θα σου ρυθμίσουν βαλβίδες σε αυτά τα λεφτά???
200€=Ιμάντας+Τεντωτήρας+Ελεύθερο
50€=Εργατικά/περαστικά/ρύθμιση βαλβίδων

ΥΓ.:Αν έχει κάποιος το Βιβλίο Κατασκευαστή ας σκανάρει στις τελευταίες σελίδες τις περιόδους συντήρησης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikoskon : 09-06-07 στις 00:37.
Απάντηση με παράθεση