
19-05-07, 00:34
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V
Εγω παλι δεν ξερω ακομα αν εχουν βρεθει μεταλα τα οποια οταν ειναι κρυα εχουν την ιδια συμπεριφορα με ζεστα! Οι Μ Ο Ν Ο Ι λογοι που λενε οι κατασκευαστες βαλε μπροστα κ φυγε κρυος ειναι 1ον γιατι δεν εννοειτε να εχεις δωσει 25-50.000ε κ να περιμενεις να ζεσταθει οπως πριν 15 χρονια(που ειναι η τεχνολογια οεο), 2ον οτι οι καταλυτες δεν δουλευουν κρυοι κ πρεπει να ζεσταθουν γρηγορα, 3ον μας εχουν εκπαιδευσει πια να αλλαζουμε αμαξια καθε 8-12 χρονια αρα πιες βλαβες να προλαβουν να βγαλουν?, κ 4ον μας βολευει κ εμας τους ιδιους πια να βαζουμε μπροστα κ να φευγουμε γιατι παντα μα παντα βιαζομαστε καπου να παμε κ ο χρονος ειναι χρημα!!! Μας απαλαξανε απο τις τυψεις με λιγα λογια!!!
|
Θα συμφωνήσω μάλλον με τα παραπάνω και να συμπληρώσω για τα απαράδεκτα πολλά χιλιόμετρα που βάζουν πλέον οι κατασκευαστές για την αλλαγή λαδιών! 30000 χιλ λέει για αλλαγή!!!! Έλεος!! Σε αυτά τα χιλιόμετρα, πέρα από το ότι θα κάψει πολύ λάδι έως όλο σχεδόν, το λάδι πλέον θα είναι νερό!! Δεν υπάρχει λάδι που να κρατά ούτε για 15000 χιλ που λέει και η ΤΟΥΟΤΑ!! Έχω φίλο που είναι χημικός λαδιών και έχει μια από τις 2 εταιρείες ανακύκλωσης λαδιών στην Ελλάδα και μου τα έχει πει ο ίδιος, μια που κάνει όλο αναλύσεις λαδιών. Όλα είναι θέμα μάρκετινγκ και ανταγωνισμού!
Επί του θέματος τώρα! Το σωστό είναι να αφήνουμε τον κινητήρα να δουλέψει λίγο 1-2 λεπτά στο ρελαντί, για να γίνει η απαραίτητη, όσο είναι δυνατόν με κρύο κινητήρα, λίπανση. Στη συνέχεια οδηγούμε όσο γίνεται πιο γλυκά το αυτοκίνητο και με τις λιγότερες δυνατές στροφές. Προσοχή στο εξής!! Ποτέ δεν σημαίνει ότι μόλις πιάσει θερμοκρασία νερού ο κινητήρας, ότι έχει ζεσταθεί και ότι είναι έτοιμος για όλα!! Αυτό που θα μας πει ότι ο κινητήρας είναι έτοιμος για να τον πιέσουμε είναι η θερμοκρασία λαδιού, η οποία θέλει σχεδόν το 2πλάσιο χρόνο για να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα απόδοσης του λαδιού, που είναι από 75 έως 80 βαθμούς κελσίου! Οπότε όσοι δεν έχετε όργανο θερμοκρασίας λαδιού του κινητήρα, περιμένετε τον 2πλάσιο χρόνο περίπου από το χρόνο που έκανε η θερμοκρασία νερού να φτάσει στην κανονική της θερμοκρασία!
Τέλος είναι γεγονός, πως οι μεγαλύτερες φθορές στους κινητήρες, είναι κατά το λεγόμενο coldstart, δηλαδή όταν ο κινητήρας είναι κρύος με τα λάδια κατεβασμένα και ειδικά τον χειμώνα!! Λένε μάλιστα ότι το 80% των φθορών οφείλεται στην κρύα εκκίνηση!!
Να συμπληρώσω ότι σε αυτό το θέμα, δεν έχει σχέση με το αν έχουμε να κάνουμε με ατμοσφαιρικό κινητήρα ή turbo!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fanis : 24-10-08 στις 16:23.
Αιτία: Λευκή γραμματοσειρά...
|