Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 02-05-07, 20:16
Το avatar του χρήστη SavvasKE35
SavvasKE35 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 361
SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
το εν΄λογω μοτερ, αν κ σχετικα σπανιο, υπαρχει πληθωρα στην πατρα.
το θεμα ειναι οτι απο ψιλολεπτομερειες μερικοι γνωριζουν ποιος τυπος ακριβως ειναι, τι χρονολογια, κ τα αλογα που εβγαζε. επισης, κατι που πολλοι δεν το ξερουν , αν κ αστειο.
πας, κοιτας ενα μοτερ, κομπλε σου λεει με πλεξουδα, κοιτας την κουλουρα με τα καλωδια, αναφλεξεις distributless (καλα τα λεω), κ τους εγκεφαλους..
ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΑΝ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, οποτε πανω στον εγκεφαλο, λεει τυπο κινητηρα,κ αν επροκειτο για αυτοματο ή χειροκινητο, Α/Τ automatic transmission.
αν ειναι χειροκινητο, λεει πανω στον εγκεφαλο, Μ/Τ manual transmission.
ηλεκτρολογος δεν ειμαι, αλλα η διαφορα στις πλεξουδες δεν ειναι απλα βαζουμε ενα διακοπτη κ ξεγελαμε τις επαφες του επιλογεα ενος αυτοματου σαζμαν. τις περισσοτερες φορες, τα αυτοκινητα με A/T πλεξουδα, δεν δουλευουν καλα,π.χ. ρελαντι, ή κ για να τα κανει ο ηλεκτρολογος θελει αρκετα λεφτα.
εν'πασει, μεγαλες κουβεντες να μην λεμε, αλλα οσοι ξερουν τον Θοδωρο Τατση, μηχανικο στα Νεα-μουδανια χαλκιδικης, κανεις δεν εχει να πει κακη κουβεντα,ουτε εκατομμυρια εβγαλε, κ του βγαζω το καπελο στις γνωσεις που εχει.
Αυτος μας ανοιξε τα ματια, αλλιως μεχρι κ σημερα ο βοσκοπουλος, θα μας πουλουσε 1JZ-GTE με αυτοματο εγκεφαλο, κ θα το εβαζα ολο στον κ.... μου.

αν χρειαστεις περισσοτερα, κανε π.μ., αλλα ειδικα απο 4AGZE εχει περασει εως σημερα 60 αυτοκινητα τουλαχιστον, κ στις φθηνοτερες τιμες.
__________________
.....
Απάντηση με παράθεση