Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 01-05-07, 09:25
Το avatar του χρήστη SavvasKE35
SavvasKE35 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 361
SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
το εχω δει, δυστυχως πολλες φορες, τα ΕΕ90, ΑΕ92 εδω στην βορεια ελλαδα, ειναι κομπρεσερατα ειτε με AFM η ΜΑP, απο 145 αλογα, μεχρι 178 αλογα.
οι ροπες τους ειναι φανταστικες κ γραμμικες παντου.
καμια σχεση με 3Ε-FTE, σαν να εχεις 3 λιτρο μοτερ πανω, ενω τα αλλα κανουν ενα μπαμ μονο ειπαμε.
μην πιστευεις σε ημιμετρα, με αυτα θα νομιζεις παλι οτι εχει μικρο μοτερ κ περιμενεις να κανει το μπαμ του, ειτε χαμηλα ειτε ψηλα, κ αυτο ειναι ολο.
με οποιο 4AGZE βαλεις θα δειςπολυ ροπη παντου, κ απο καλη μεχρι πολυ καλη δυναμη.
το ειδα, ειδα κ τα αλλα, καμια σχεση.
τιμες? δεν υπαρχει απαντηση ακριβειας, αναλογως τι μοτερ εχουν οι παλιατζηδες, τα 5 καλωδια της πλεξουδας του μοτερ, αρκει να εχει ολα τα περιφερειακα του, και οι βασεις απο ΕΕ σε ΑΕ, χελωνα σαζμαν κ.τλ., ποσο?
~ 3000 Ε να πουμε ολα ?

αν δεις πως παει ενα ΑΕ92 χρεπι , με το 178 αλογα μοτερ, εγκεφαλικο θα παθεις.
με τα αλλα, σορρυ, αλλα ερχεται πρωτα ο "σαματας" κ μετα το αυτοκινητο.

τα 4AGZE συνηθως προερχονται απο JDM μοντελα που δεν ηρθαν καθολου ουτε αμερικα.
__________________
.....
Απάντηση με παράθεση