Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 16-04-07, 23:38
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
και γιατι οχι και στα αμαξια ατσαλι?
για το λυγισμο, για τις υψηλες ταχυτητες, για την περισσοτερη ασφαλεια, για να μην στραβωνουν με το αποτομο ζεσταμα-κρυωμα, για οικονομικους ισως λογους και για αλλους λογους που μονο ο leon μπορει να μας εξηγησει η καποιος ιαπωνας .
καλη ερωτηση παντως.

ενδειχτικα θα σου πω οτι οσο κανουν τα τακακια για 4 δαγκανες αυτοκινητου

για μοτοσυκλετα θα βαλεις τακακια σε μια δαγκανα αντε μετα βιας σε 2. αυτο σημαινει οτι ειναι πιο καλα τα υλικα και πιο προσεγμενα.

φυσικα μια ferrari δεν γνωριζω απο τι υλικο ειναι τα φρενα της...

κατα την προσωπικη μου αποψη παντως εκτος απο τα παραπανω που ειπα... πιστευω οτι δεν γινεται να μπει μαντεμι στην μοτοσυκλετα γιατι θα χρειαστει να ειναι ογκωδεις οποως στο αυτοκινητο για να μην σπασει. και δεν γινεται να μπει ατσαλι στο αυτοκινητο γιατι αν μπει θα χρειαστει να ειναι λεπτο οποτε θα κοκκινιζει η αν γινει πιο χοντρο θα ειναι και πολυ βαρυ και πολυ πολυ ακριβο. ειναι μια γνωμη και αυτο.....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 16-04-07 στις 23:45.
Απάντηση με παράθεση