Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 16-04-07, 23:00
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παιδιά δε χρειάζεται να διαφωνήσουμε σε αυτό. Ισχύει αυτό που παραπάνω έγραψα. Όλα αυτά είναι καθαρά θεωρητικά και τα αποτελέσματα το αποδεικνύουν. Δεν υπάρχει, αισθητή τουλάχιστον, διαφορά σε ένα εργοστασιακό τρυπητό ή χαρακτό δίσκο και ένα που έχει τρυπηθεί ή χαρακτεί μετά. Οι άνθρωποι της brembo που λέει ο Γιώργος μπορεί να το λένε αυτό για να τονίσουν τη δική τους δουλειά και να υποβιβάσουν τα υπόλοιπα. Ίσως να υπάρχει διαφορά αλλά απειροελάχιστη και μάλλον όχι στη δύναμη φρεναρίσματος, αλλά στην αντοχή του δίσκου. Βέβαια όλα αυτά ισχύουν με την προυπόθεση πως αν τρυπήσουμε μετά έναν δίσκο δε θα τον κάνουμε σουρωτήρι και αν χαράξουμε όχι πάνω από 12 άντε το πολύ 16 χαρακιές. Τέλος η χάραξη-τρύπημα πάει κάπου στα 60 Ε το ζεύγος (διορθώστε με αν κάνω λάθος, τόσο μου είχαν πει σε μια εταιρεία στην Καλλιθεά) , οπότε αν θελήσει κάποιος να χαράξει 4 δίσκους ίσως να έρχεται κοντά στην τιμή αγοράς τρυπητών από το εργοστάσιο. Εκτός αν υπάρχει η δυνατότητα να τους τρυπήσει μόνος του ή αν τρυπήσει-χαράξει δίσκους που ήδη έχει (οπότε και φεύγει από τη μέση το έξοδο αγοράς δίσκων).
Απάντηση με παράθεση