Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 30-03-07, 15:05
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Eννοειται πισω κινηση!

Και δεν ειπατε το πιο βασικο.. Με το πισωκινητο εχεις παντα τιμονι! Με το μπροστιοκινητο και αν εχεις απο 140 αλογα και πανω χωρις μπλοκε πας οπου να ναι.. Ακομα και μπλοκε να εχεις και στησιμο τρελο κτλ, παντα το τιμονι σου θα χανει σε αισθηση λογω σπινιαρισματος των εμπρος τροχων..

Επισης σε ενα πισωκινητο μπορεις να πετυχεις πολυ καλυτερη κατανομη βαρους αφου διαφορικο και ημιαξονια ειναι πλεον πισω και οχι μπροστα και ειναι σημαντικο το οτι βρισκονται πολυ χαμηλα στο αυτοκινητο κατι που βοηθα και το κεντρο βαρους παραλληλα με την καλυτερη κατανομη..

Η υπερστροφη δεδομενου οτι δε σπασεις την προσφυση αποτομα (με φρενο η αποτομη μεταφορα) ειναι πολυ πιο ευκολη στο μαζεμα απο την υποστροφη.. Με υποστροφη μπορεις να φυγεις με τα μουτρα ευθεια χωρις καθολου προσφυση πριν καν το καταλαβεις..

Η υπογραφη του Ακη τα λεει ολα πιστευω, ειναι πολυ μπροστα με πολυ νοημα..
Απάντηση με παράθεση