Αυτό το πρόβλημα (Lift Bolts) έχει συζητηθεί εκτενώς σε forums Celica του εξωτερικού.
Η Toyota είχε αλλάξει τις βίδες με σκληρώτερες ή/και διαφορετικού σχήματος από το 2002, προτού κυκλοφορήσουν τα Corolla TS. Το πρόβλημα, όμως, συνεχίσθηκε και σε νεώτερα Celica και άρχισε να βγαίνει και στα Corolla, καθώς γερνάνε. Μάλλον οι νέες βίδες απλώς αντέχουν περισσότερα lift.
Θα είναι απαράδεκτο αν η Toyota δεν έχει συμπεριλάβει στις δουλειές του περιοδικού service (π.χ. κάθε 30-60.000 km) τον έλεγχο των βιδών, γιατί έχει σημασία και τί γίνεται μετά την εγγύηση. Η δουλειά είναι απλή αλλά αν σπάσουν είναι μπελάς.
|