Αφου λοιπον η σωστη μεθοδος ειναι η ρυθμιση στο δρομο αρα τι τα θελουμε τα δυναμομετρα? Αφου οπως λες το δυναμομετρο δουλέυει στο περιπου απο πλευρας φορτιων κλπ τοτε πως θα διορθωσεις οτι εκανες στο δρομο? Μπως το χαλασεις? Μαλλον ναι. Αρα η κοινη λογικη λεει. Φτιαχνω το αυτοκινητο με ασφαλεια στο δυναμομετρο προσομειωνοντας συνθηκες και καταστασεις και μετα το βγαζω και μια βολτα στο δρομο οπου κλεινω οποιες τρυπες πιθανον εχουν μεινει σε νεκρα σημεια που ενδεχομενως δεν προεκυψαν στο δυναμομετρο. Μιλαμε για απλη λογικη και οχι για επιστημη!!!
|