Θέμα: Τιμονι!
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 23-03-07, 12:22
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 402
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Συμφωνώ eleftheria αλλά όχι απόλυτα. Το τιμόνι δε θα το χαρακτήριζα υπερευαίσθητο, ως προς το βάρος του μια χαρά είναι (για ηλεκτρικό, έτσι?) και μάλιστα όταν είχε πρωτοβγει η Ε12 θεωρούνταν ως ένα από τα καλύτερα ηλεκτρικά τιμόνια για την κατηγορία! Ούτε είναι τόσο ασαφές και απαιτεί να μην παίρνεις τα μάτια σου από το δρόμο. Εγώ πιστεύω (και είμαι σχεδόν 100% σίγουρος από δοκιμές που έχω κάνει) πως αυτή η ασαφής αίσθηση γύρω από την ευθεία και περισσότερο στην είσοδο κ έξοδο των στροφών οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη μαμά ανάρτηση (αρνητικό σημείο των περισσότερων toyota)! Και εξηγούμαι...Αλλάζοντας ανάρτηση και βάζοντας κάτι πολύ καλύτερο το τιμόνι βελτιώθηκε πάρα πολύ σε στροφές και ευθείες, με μόνο μειονέκτημα μια νευρικότητα στα πολλά λόγω σκληρής ανάρτησης και 17'' ζαντών. Άρα είχα το πρώτο δείγμα πως το τιμόνι είχε αυτή την ασαφή αίσθηση λόγω ανάρτησης. Τώρα έχω ξαναλλάξει ανάρτηση και έχω πάει σε κάτι ακόμα πιο ειδικό (coilover) και το αποτέλεσμα είναι ακόμα καλύτερο! Όχι μόνο στρίβει όπως έστριβε και πριν αλλά στην ευθεία είτε πας με 100 είτε με 200 νιώθεις το ίδιο. Σου έρχεται να αφήσεις το τιμόνι στα 200 και ότι θα συνεχίσει να πηγαίνει ακλόνητο!! Το τιμόνι πλέον σου δίνει την αίσθηση κορυφαίου αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας! Αν παίξεις και με θολόμπαρες και αντιστρεπτικές η κατάσταση βελτιώνεται ακόμα περισσότερο! Βέβαια δεν είναι υποχρεωμένος ο κάθε ιδιοκτήτης toyota να αλλάζει ξανά και ξανά αναρτήσεις και να ψάχνει θολόμπαρες ώστε να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα! Και εδώ καταλήγουμε πάλι στο κλασσικό συμπέρασμα πως είναι πολιτική της toyota να βγάζει πολύ καλά αυτοκίνητα χωρίς όμως να είναι κορυφαία σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς...!
Απάντηση με παράθεση