Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #243  
Παλιά 22-03-07, 22:00
THANOSTRD Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-02-2007
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
THANOSTRD είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το χρονισμο δεν μπορεις να τον πειραξεις.
Η ρυθμιση πρεπει να γινεται παντα σε δυναμομετρο με μετααλλομενα φορτια ωστε να πιασεις ολη τη γκαμα στροφών λειτουργιας σε συνδιασμο με φορτιο. Επισης υπαρχουν και λογοι ασφαλειας που θα πας να τελικωσεις 240 και 20 χαω ωστε να ρυθμισεις καυσιμα και αβανς? Ειδικα για αβανς πως θα ακουσεις να χτυπαει το μοτερ? Μη δημιουργουμε λοιπον παιδια εντυπωσεις. Ο σωστος προγραμματισμος γινεται πρωτα στο δυναμομετρο και στη συνεχεια μια μικρη βολτα απλα βεβαιωνει οτι ολα ειναι οκ η τελος παντων στο δρομο γινονται ελαχιστες μικροδιορθωσεις. Περι ιπποδυναμης τωρα οποις δεν πειθεται με τα αλογα που ειδε στο δυναμομετρο βρισκει ενα θεωρητικα αντιστοιχο αυτοκινητο ανοιγει μαζι του και βλεπει τι ψαρια πιανει. απλα τα πραγματα.
Φίλε g6 θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου και να σχολιασω ότι μάλον δεν έχεις ασχολήθεί με το αντικείμενο(προγραμματισμός) γιαυτό και διακαιολογημένα δεν γνωρίζεις σχετικά.Λοιπόν πρώτα από όλα σε όλο τον βελτιωμενο(Αμερικη,Αγγλια....) κόσμο κάνουν πρώτα steet tuning και μετά dyno tuning το οποίο γίνεται για fine tuning του street tuning.Επίσης αναφέρεις πως θα ακούσεις τα "πειράκια" στο street tuning.Λοιπόν πρωτα απο όλα στην προανάφλεξη ανάφει το check engine διαδοχικά και τα περισσοτερα σοβαρά plug n' play ECU υπθστηρίζουν τον εργοστασιακό αισθήτηρα προανάφλεξης.Επίσης ο σοβαρός tuner έχει ακουστικά με μικρόφωνο το οποίο τοποθετήται στο χώρο του κινητήρα και κατά τη διάρκεια της ρύθμισης ακούει συνεχώς τον κινητήρα.Το πρώτο θέμα λύθηκε. Αναφέρεις επίσης για λόγους ασφαλείας που να πας για ρύθμιση στο δρόμο!!!Εκεί που βάζεις τις κοντρες σου γιατί σίγουρα την ώρα της κόντρας δεν σκέφτεσαι την ασφάλεια.Πάντως στη Β.Ελλάδα υπάρχουν πολλά μέρη για street tuning.Επίσης κάνεις λόγο για φορτία!!!υπάρχουν καλύτερα φορτία απο τα πραγματικά τα οποία υπαρχουν στο δρόμο.Μην ξεχνάς ότι το δυναμόμετρο είναι ένας προσομοιωτής συνθηκών και τίποτα παραπάνω.Πές πως να ρυθμίσεις το αβανς & το καύσιμο σε υψηλές ταχύτητες?Με τον ανεμιστήρα του δυναμόμετρου?Ειναι τελείως λάθος γιατί σε υψηλές ταχύτητες τα after market kit εισαγωγής(CAI,SAI,AIR BOXES....) για καλύτερη απόδοση κάνουν χρήση του φαινομένου ram air.Φυσικά γνωρίζεις ότι τα εργοστάσια κάνουν street tuning σε δρόμους και πίστες και dyno tuning για ραφινάρισμα των καμπυλών και της κατανάλωσης.Απλά για να γίνει street tuning o βελτιωτής πρέπει να ασχοληθεί.Εμένα ο ανθρωπος ασχοληθηκε 9 ώρες!!! σε πατημένο πρόγραμμα, πως να μην γίνει καλό το αυτοκίνητο.Και πάλι μου είπε ότι θα το τελειοποιησει την επόμενη φορά.Επαγγελματίας και άξιζε τα λεφτά του. Για οποιαδήποτε απορία στη διάθεση σου.
Απάντηση με παράθεση