Το χρονισμο δεν μπορεις να τον πειραξεις.
Η ρυθμιση πρεπει να γινεται παντα σε δυναμομετρο με μετααλλομενα φορτια ωστε να πιασεις ολη τη γκαμα στροφών λειτουργιας σε συνδιασμο με φορτιο. Επισης υπαρχουν και λογοι ασφαλειας που θα πας να τελικωσεις 240 και 20 χαω ωστε να ρυθμισεις καυσιμα και αβανς? Ειδικα για αβανς πως θα ακουσεις να χτυπαει το μοτερ? Μη δημιουργουμε λοιπον παιδια εντυπωσεις. Ο σωστος προγραμματισμος γινεται πρωτα στο δυναμομετρο και στη συνεχεια μια μικρη βολτα απλα βεβαιωνει οτι ολα ειναι οκ η τελος παντων στο δρομο γινονται ελαχιστες μικροδιορθωσεις. Περι ιπποδυναμης τωρα οποις δεν πειθεται με τα αλογα που ειδε στο δυναμομετρο βρισκει ενα θεωρητικα αντιστοιχο αυτοκινητο ανοιγει μαζι του και βλεπει τι ψαρια πιανει. απλα τα πραγματα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 22-03-07 στις 20:15.
|