Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από AntonisKE35
Στο ίδιο σημείο 190χλμ. αλλά με το παλιό μαμά διαφορικό, μόλις το άλλαξα σα να έπεσε λίγο η τελική του αυτοκινήτου (πρέπει να μου έβαλε διαφορικό από 1600 μεγαλύτερα γρανάζια κτλ. γιαυτό).Όσο αφορά το τρέμουλο του αυτοκινήτου σου πέρα από την ζυγοστάθμιση των τροχών σου, να κάνεις ζυγοστάθμιση και στον κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης ,κοστίζει λίγο παραπάνω αλλά το κάνεις μια φορά και είναι σαν καινούριο το αμάξι!
|
Και για να διορθωνουμε καπου καπου αυτα που γραφονται ενημερωνω:
Για να βαλεις γκρουπακι απο 1600 σε 1200 ξεχνα το, απλα δεν γινεται (8βιδο το ενα 10βιδο το αλλο). Το να αλλαξεις ολο τον πισω αξονα αποκλειεται να το εκανες διοτι θα επρεπε να βρεις απο την πρωτη σελικα (τα22) ή να εκοβες βασεις απο νεοτερο μοντελο και εραβες βασεις για σουστες + ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ και να τον εκοβες κατα 1,5 εκατοστα για να επιανε στο νεο σου διαφορικο. Απλα σου βαλανε γρουπακι ή απο σταρλετ ή απο ΚΕ70 που ηταν πιο μακρυ. Αν ειχες σχεση πριν μαμα 4.3 να πηγες τωρα 4.1 ή αν ειχες 4.1 να πηγες 3.9 (που δεν πιστευω διοτι θα ησουν πολλλλυυυυυυ αργος).
Αν το αμαξι μετα τα 80 με 90 βουιζει ολο του κερατα μεσα και δεν μπορεις να μιλησεις θελει οντως ζυγοσταθμιση ο κεντρικος. Αν δεν γινει αμεσα σε λιγο καιρο σε καθε ξεκινημα - αλλαγη ταχυτητας θα κουγεται ενας μεταλικος θορυβος και θα ειναι τα μποσικα του σταυρου του κεντρικου.
Αυτα τωρα οι λοιποι μπορειτε να συνεχιστε να γραφετε , γραφετε, γραφετε..............
